مصاحبه آرشیو خبر ها
خبری از اتوبوس پارک نیست ! امیدوارم دخترم من را صاحب نوه کند

خبری از اتوبوس پارک نیست ! امیدوارم دخترم من را صاحب نوه کند

مربی یوونتوس ماسیمیلیانو آلگری تاکید می کند که یوونتوس برابر بایرن مونیخ اتوبوس پارک نخواهد کرد -"بازی زیبایی خواهد شد."

آیا رفتن پپ گواردیولا چیزی را عوض میکند؟ نه ، تازه آنها همان سالی که ورود گواردیولا و خروج یوپ هاینکس را اعلام کردند ، فاتح 3 گانه شدند.

آیا ما اتوبوس پارک می کنیم؟ نه ، بازی زیبایی خواهد بود. ما باید برای رسیدن به یک چهارم نهایی خودمان را به خوبی آماده کنیم و برای روبرو شدن با کورس لیگ قوی تر شویم."

ویترین مسابقات اروپایی مهم است. بعد از فینال برلین در فصل گذشته ، محبوبیت بین المللی یووه تغییر کرده است. لیگ مهم است و باید آن را فتح کنید، اما لیگ قهرمانان در تمام دنیا دیده می شود و ما همیشه باید حداقل جز 16 تیم برتر باشیم."

آیا تا 65 سالگی مربی گری خواهم کرد؟ نه.امیدوارم دخترم مرا صاحب نوه کند ، و اگر خدا به من تا آن زمان فرصت و سلامتی بدهد ، می خواهم از زندگیم لذت ببرم. بهتر است که وقتی برنده اید در اوج از فوتبال کنار بروید."

"زندگی را باید زندگی کرد. با قوانینش ، و بدون آسیب به دیگران - اگر منفعلانه زندگی کنید و با هر روز غمگین باشید ، خب فایده اش چیست؟

در مدتی که از میلان اخراج شده بودم چکار می کردم؟ به لندن رفتم تا بازی ها را ببینم. چرا؟چون ۱۲ تیم [ با کیفیت ] در انگلیس هستند و بیشتر از همه برای یاد گرفتن زبان انگلیسی.

"انگلیسی یاد گرفتنم چطور پیش می رود؟ باید در مکالمات روانتر باشم ، اما در حال پیشرفت هستم."

اگر بخواهم یک نفر را به شام دعوت کنم ، آن یک نفر گواردیولا خواهد بود. او بیشترین مشکل را برای من ایجاد کرده است و در عوض کردن تیم در طول بازی بی نظیر است."

"از شخصیت های تارییخی هم گاندی را به خاطر اینکه سعی کرد آرامش و صبر را رواج دهد."

"برای کریسمس به پسر 4 ساله ام چه چیزی می دهم؟ کاش می توانستم که ارزشهایی که دریافت کرده ام به او بدهم. در جهان امروز ما در خطر از دست دادن انها هستیم. بچه ها از نظر فیزیولوژیک ضعیفند ، چون با اینکه تکنولوژی بسیار مفید است ، اما ارتباطات انسانی را کم کرده است."

دور برگشت ما با ناپولی ، رم و اینتر در خانه بازی خواهیم کرد؟ طبیعی است که این می تواند به نفع ما باشد. در میلان ، سالی که لیگ را فتح کردیم هر دو بازی داربی را بردیم و در مصاف رو در رو با ناپولی هم برنده شدیم.بازی های بزرگ مهم خواهند بود."

"اینتر ؟ آنها به استثنای بازی با لاتزیو همه چیز را به خوبی کنترل کردند. انها مربی ای چون روبرتو مانچینی دارند که می داند چطور پیروز شود."

"ما برای پیشرفت جا داریم ، اما می توانیم فصل فوق العاده ای داشته باشیم.ما با 10 بازیکن جدید شروع کردیم و با داشتن چند تا از بازیکن های تضمین کننده امان نامطمئن بودیم."

"بعد از قهرمانی در سوپرکاپ در شانگهای ما فاجعه بار شروع کردیم.حالا تیم به ثبات رسیده است."

"ما باید به همین شکل ادامه دهیم ، تیم در حال پیشرفت است و نباید متوقف شویم.حفظ جایگاه فعلی در کار نخواهد بود."

"ترول شدن عصبانتیم در اینترنت؟ می دانید مادرم قبل از بازی به من چه گفت؟ 'تو سرما خورده ای ، داد نزن وگرنه صدایت را از دست خواهی داد."


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نسیبه سرگزی
نسیبه سرگزی«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: